money-2180330_640

ניהול תקציב משפחתי

במדינה כמו שלנו, בה יוקר המחייה הוא יחסית גבוה ובעקבות זאת גם ההוצאות, הרבה זוגות ומשפחות מוצאים עצמם לעתים מוציאים יותר מאשר הם מכניסים, יוצרים גרעון ונכנסים לחובות. משפחות רבות כורעות תחת הנטל מבלי לדעת כיצד להתמודד או איך לשפר את המצב. כאשר עצם ההימצאות בסיטואציה כזו גוררת עמה לא מעט יאוש וחוסר אונים.

ניהול תקציב משפחתי הוא עניין מהותי, אך פעמים רבות חוסר מודעות וניסיון הוא זה שגורם לנו לעשות טעויות נפוצות. כאלה הנובעות מאי שליטה ובקרה על ההוצאות, מתכנון לא נכון שלהן ובזבזנות במקומות שניתן לחסוך, רכישות לא נחוצות של מוצרים שאיננו זקוקים להם או אינם בהישג יד, לקיחת הלוואות מיותרות, משיכת יתר מהבנק וכן הלאה.

אך, בהחלט לא חייבים להשלים עם המציאות כפי שהיא ובטח לא לאבד כל תקווה. גם אם נדמה שהמצב חמור, יש מה לעשות ויש דרכים שיכולות לסייע לכל אחד ואחת מכם. כמו שבניהול חברה או בית עסק יש שיטות וכלים לניהול נכון שנועדו להפוך את ההתנהלות הכלכלית ליעילה ביותר, כך יש גם כלים שמסייעים לנהל נכונה משק בית בישראל.

ניהול תקציב משפחתי – לעשות את זה נכון ולזכות בתוצאות מצוינות

כמו עם כל תחום אחר בו אין לכם די ידע והבנה ואינכם יודעים איך לפעול, יש תמיד אפשרות ללמוד ולהרחיב את האופקים. בכל הנוגע לתקציב המשפחתי ממש אין צורך להירשם לאוניברסיטה או למכללה וללמוד לתואר, גם לא לעבור קורס שאורך כמה חודשים, אפשר לבחור בדרך אחרת, קצרה ואפקטיבית יותר, שאינה דורשת מכם השקעת מאמץ וגם לא גוזלת מכם זמן רב.

אחד הפתרונות הוא לפנות לאיש מקצוע שעוסק בתחום ומספק שירותי ייעוץ או סדנאות והרצאות בנושא. חשוב לזכור ששירותים אלה לא מיועדים רק לבעלי חברות גדולות או בתי עסק, אלא יכולים להתאים גם ללקוחות פרטיים. כלומר, לזוגות או משפחות, צעירים או מבוגרים, שחווים קשיים או רוצים להימנע מהם ומעוניינים ללמוד להתייעל.

עוז – ייעוץ כלכלי, הרצאות וסדנאות במגוון נושאים פיננסיים

עוז חסר, מייסד עוז – ייעוץ כלכלי, מתמחה בתחום ומעביר מבחר הרצאות וסדנאות, לקבוצות גדולות או קטנות וגם באופן פרטני. הן נמשכות ברוב המקרים 90 דקות, מועברות בחוש הומור, בגובה העיניים, בצורה מעניינת ולא מסובכת, תוך שיתוף הקהל (אם יש רצון בכך), ומתן דוגמאות ונתונים רלוונטיים. ככה שלאחר מכן כל אחד יכול לחזור הביתה וליישם את העצות כראוי.

בין הנושאים, כלכלה נכונה – מושגי בסיס ודגשים בכלכלה, בשפה פשוטה תוך שימוש במקרים ודוגמאות יומיומיים. צרכנות נבונה – מניפולציות שמופעלות על הציבור הרחב וכיצד אפשר להפוך לצרכן טוב יותר. נושאים אחרים המיועדים בעיקר למגזר העסקי כוללים ניהול משא ומתן, להיות מנהל ועוד. כמו כן מוצעת לכם האפשרות לבקשות ספציפיות של סדנה או הרצאה משולבת.

בנוסף, עוז מספק בין היתר גם את השירותים הבאים – ייעוץ כלכלי למשפחות ועסקים, ייעוץ ארגוני, בניית אסטרטגיה עסקית, בניית תקציב וניהולו, בניית תכנית עסקית ועוד. כך שקיים מענה כמעט לכל רצון.

כפי שאפשר לראות, לא מדובר במשימה בלתי אפשרית, יש פתרונות ויש דרכים לשנות, צריך רק לדעת איך ואיפה ניתן לקבל את העזרה הנחוצה ולחפש אותה במקומות הנכונים. במקרה זה על ידי פנייה לאיש מקצוע שיוכל להנחות אתכם ולספק לכם אינפורמציה וכלים שישמשו אתכם לאורך זמן.

אז אם אתם מעוניינים לדעת יותר על ניהול תקציב משפחתי ולקבל כלים ראויים שילוו אתכם, אתם מוזמנים ליצור קשר, להכיר את האופציות שעומדות בפניכם ולבחור בשירות שמותאם לצרכים שלכם. אתם מוזמנים להעשיר את עצמכם, להקנות לעצמכם את הידע ולהתמודד ביתר הצלחה עם המציאות.

מעוניין לדעת יותר ? רוצה פגישה ראשונה חינם וללא התחייבות? תן לנו לחזור אלייך.

שתפו את הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב print
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp